2010. augusztus 9., hétfő

Kirandulas Kaprunba

Vasarnap, 08.08.2010.
Ma a valtozatossag kedveert oriasi kodre ebredtunk. Mar lassan 11 ora van es meg mindig nem latni az orrunknal tovabb a kodtol. Reggeliztunk, meset olvastunk, megirtuk a tegnapi nap tortenetet es lassan utra kelunk. Remeljuk lennt jobb ido lesz, pedig mara szep, napos nyari idot josoltak. Vegulis 11 utan indultunk le a hegyrol, hogy elkerekezzunk Kaprunba, megnezni a varat es a falut. Ahogy a to partjan tekertunk a kempingnel megalltunk, hogy a Bogi kiprobalhassa a kezzel mozgatott tutajt a tavon. Nagyon sok gyerek oromkodott ott, mindegyiknek nagyon tetszett a tutaj. Miutan parszor ide-oda utazott rajta a Bogi, tovabb indultunk.
A starnd utanni jatszoteren is megalltunk hintazni egy kicsit, egy kulonleges hintan. Sajnos a jatszoteren egy szinpad volt felallitva ezert a nagy reszet a jatekoknak nem lehetett hasznalni. Innen egyenesen a Bogi kedvenc jatszoterere tekertunk es jot jatszottunk is
met a szokasos hintaval. Mar 2 ora is elmult amikor innen is elindultunk, hogy egyunk valamit. Nem messze egy kis kavezoban ettunk par falatot es indultunk Kaprun fele.
A varban sajnos tul sok mindent nem lehetett megnezni, csak az udvarra tudtunk bemenni. Betekertunk hat a falu kozpontjaba, leultunk a foteren. Lattuk a pekseget is, ahol 7 eve anyaval kaveztunk. Ettunk egy fagyit a szokokut mellett uldogelve, majd mivel a hegyek felett sotetebb felhok kezdtek gyulekezni visszafele indultunk.

Az uton ismet egy erdekes jatszoterbe botlottunk egy patak partjan, ezt is kiprobaltuk. A Bogi meg a cipojet is levetette es mezitlab gazolt a hideg vizbe. Tok jo kis jatszoter volt ez is.
Ugy fel ora utan indultunk tovabb, hogy Zell am See-be erve egy ujabb jatszoteren alljunk meg. Itt a Bogi mas kisgyerekekkel hintazott egy kicsit, de mikor mar hallottuk, hogy hallkan dorog az eg sietve indultunk tovabb. Nem jutottunk el azonban a kocsiig, amikor a valtozatossag kedveert esni kezdett. Szerencsere pont a strand utani reszen jartunk es be tudtunk huzodni egy eresz ala mig a zapor elvonult. Amikor mar eppenhogy csak szitalt nyeregbe pattantunk es tovabbindultunk. Mire a ujra a kempinghez ertunk mar nem esett, igy szakitottunk idot egy utolso tutajozasra. Innen csak par perc volt az ut a kocsiig, aztan fel a hegyre a hazhoz. Azonnal nekialltunk vacsorat kesziteni, mert farkasehesek voltunk. Az este hatra levo reszeben a Bogi filmet nezett, apa olvasott, anya pedig legurult a hegyrol, hogy aztan ujra feltekerhessen : )